Házhoz szállítás futárszolgálattal
Termékeink házhoz szállítását országosan a futárszolgálat végzi.Futárszolgálattal történő szállításkor, ha bruttó 30.000 Ft alatti a rendelés, akkor egységesen bruttó 1290 Ft + utánvételi és szállítási díjat számítunk fel, ha a vásárlás értéke meghaladja a bruttó 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás ingyenesA szállítás készleten (vagy beszállítói készleten) lévő termékek esetén 1-2 munkanapot vesz igénybe, a rendelés leadásának időpontjától függően. A sürgős szállítási igényeket rugalmasan kezeljük. Megrendeléseit csak belföldi címre tudjuk kézbesíteni!
Díjtáblázat:
Az egész ország területére érvényes díjszabásunk az alábbi:
Súly (tól-ig)
|
2 kg-ig |
5 kg-ig |
10 kg-ig |
20 kg-ig |
30 kg-ig |
40 kg-ig |
![]()
Háznál
|
1490 Ft | 1690 Ft | 1790 Ft | 2150 Ft | 3350 Ft | 3350 Ft |
![]()
PostaPont
|
1290 Ft | 1350 Ft | 1490 Ft | 1790 Ft | 2150 Ft | - |
![]()
MOL/COOP PostaPonton
|
1290 Ft | 1350 Ft | 1490 Ft |
1790 Ft |
- | - |
![]()
Csomagautomatánál
|
1290 Ft | 1250 Ft | 1490 Ft | 1790 Ft | - | - |
Vállassza ki az önhöz legkozelebbi átvevőhelyet!Kérjük amennyiben PostaPonton, MOL PostaPonton, Csomagautomatánál kívnja csomagját felvenni akkor Megrendeléskor a megjegyzés rovatba tünetesse fel átvétel helyének pontos címét!
Csomagautomata
Válasszon útba eső csomagautomatát és írja be a megjegyzés rovatba a pontos címet és rendelje oda csomagját! Maximum 50x31x35 cm méretű és maximum 20kg / A csomagautomaták képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat tárolják. [Fizetés bankkártyával]
A személyes átvétel: Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?
Személyes átvétel üzleteinkben!
Személyes átvételre az alábbi címen várjuk Önöket:
7633, Pécs Makay István u. 5. (Tesco üzletsor)
6724, Szeged, Rókusi krt. 42-64 (Tesco üzletsor)
9024, Győr Vasvári Pál u. 1. (Győr Pláza)
8000, Székesfehérvár Holland fasor 2. (Auchan Áruház)
1148, Budapest, Örs vezér tere 24 (Sugár Bevásárlóközpont)
0620/98-61-053 [Pécs]
0620/2733-743 [Székesfehérvár]
0620/21-22-166 [Szeged]
0620/36-70-766 [Központi raktár]
0620/4884-030 [Győr]0620/48-31-003 [Budapest,Sugár Bevásárlóközpont]
Fizetési feltételek
Jelenleg Vásárlóink négy fizetési lehetőség közül választhatnak:
-Készpénz
-Bankkártya
-Előre utalás
Banki átutalás teljesítéséhez a megadott e-mail címre e-számlát küldünk! Melyben megtalálható az utaláshoz szükséges bankszámlaszám illetve a kiegyenlíteni kívánt számla sorszáma és a rendelés végösszege! Csomag feladás az összeg bankszámlánkra érkezése után.
Készpénzes és bankkártyás fizetésre személyesen üzleteinkben van lehetőség.
Rendelések módosítása, lemondása
Rendelés módosításra, lemondásra lehetőség van ügyfélszolgálatunk elérhetőségének bármelyikén, amennyiben a megrendelés még nem került feldolgozásra. Ha már feldolgoztuk a megrendelést (pl. átadtuk a szállítónak a csomagot), akkor a 8 napos elállási jog lép érvénybe, amit a következő bekezdésben részletezünk.
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján a webáruházunkban árusított termékekre vonatkozóan biztosítjuk az elállási jogot. Ennek értelmében a vásárlónak a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélküli elállás joga van. Elállási jog érvényesítése esetén az alábbiak lépnek érvénybe:
- Haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük a vételárat a kifizetett szállítási díjjal együtt a vásárlónak a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalással, postai úton, stb.).
- A visszaszállítással kapcsolatos költségeket az eladó nem köteles állni, a vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaküldés költségeinek fedezésére.
- Az elállási jog érvényesítése esetén a vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül.
- Az eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését.
Arra kérjük kedves Vásárlónkat, hogy ha élni kíván elállási jogával, akkor a terméket sértetlenül, eredeti, bontatlan csomagolásában juttassa vissza hozzánk. Amennyiben bontott csomagolású, láthatóan használt, vagy olyan termék érkezik vissza, amelyről egyértelműen megállapítható, hogy nem nálunk vásárolták, akkor sajnos nem áll módunkban visszafizetni a termék vételárát.
Forgalmazott termékek
A kereső használata
Garanciavállalás
A garanciális ügyintézés menete a következő:
1. Hibabejelentés a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, az alábbi, pontosan kitöltött űrlap mellékelésével.
Tárgyban kérjük feltüntetni: hiba bejelentés - Megrendelő neve
2. Ügyintézőnk minden nap nyitvatartási időn belül válaszol a bejelentett garanciális problémákra.
3. Hibás termék visszajuttatása részünkre. Ennek lehetséges módjáról minden esetben e-mailben tájékoztatjuk Önöket.
4. A visszajuttatást követően a hibás terméket elküldjük bevizsgálásra.
Ennek időtartama termékenként változó lehet, általában 3-4 nap, de egyes termékeknél több hétig is eltarthat.
5. A bevizsgálást követően jogosnak ítélt garanciális igény esetén kicseréljük a terméket.
6. Amennyiben az ügyintézés elhúzódik, és Önnek időközben egy új terméket kell vásárolnia, úgy van lehetőség a vételár visszaigénylésére is. Ez természetesen csak utólag, a garancia jóváhagyását követően lehetséges.
Jogosulatlannak ítélt garanciális igény esetén a Ink Kft. megtagadhatja a termék cserét.
Például, ha termékről egyértelműen megállapítható, hogy:
- elhasználták (a termék töltöttsége 60% alá csökennt súly alapján),
- nem nálunk vásárolták,
- utántöltötték,
- stb.
Hibás termékekhez mellékelendő dokumentumok:
Eredeti gyári termékek esetében:
- szervíz igazolás, ami bizonyítja, hogy a nyomtatókellék hibás, és nem a nyomtató (minden márkaszervíz köteles díjmentesen kiadni)
- egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
- számla másolat.
Utángyártott termékek esetében:
Üres kellékek átvétele, elszállítása
Cégünk kiemelt figyelmet fordít a környezet védelmére, ezért vállalja a kiürült nyomtatókellékek átvételét és elszállítását. A hozzánk eljuttatott üres kellékeket továbbítjuk a gyártóhoz újrahasznosításra, illetve megsemmisítésre. Kizárólag a tőlünk vásárolt üres kellékeket vesszük át. Fizetni ezekért sajnos nem tudunk.