Garancia
Eredeti kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra leírása
1) A vizsgálat:
A vizsgálat során az elsődleges feladat eldönteni, hogy a nyomtatási hibát a kellékanyag okozza-e, vagy a nyomtató meghibásodása. Amennyiben a hibát a kellékanyag okozza, úgy a következő lépcső a kellékanyag garanciájának eldöntése. A szerviz igazolást ennek megfelelően kell kitölteni.
2) Eredeti kellékanyagok garanciális feltételei:
Amennyiben a hibát a kellékanyag okozza, akkor a garancia meglétének eldöntésében az alábbiakat kell figyelembe venni.
2.1 Garanciálisan semmiképpen nem cserélhető az a kellékanyag, amely az alábbi kategóriák bármelyikébe tartozik:
- kifogyott (üres), vagy soha nem került felhasználásra (tele van, bontatlan csomagolásban).
- nem eredeti kellékanyag (pl. utántöltött).
- a garanciális ideje lejárt (lásd alább a 2.2-es pontot).
- sérülése szállítás során vagy nem megfelelő használat eredményeképpen keletkezett, tehát nem gyártási hiba eredménye.
2.2 A garanciális idő megállapítása:
- Tintapatronok és nyomtatófejek esetén a garancia lejáratának napja a patron vagy fej testére rá van gravírozva.
- A tintapatronok és nyomtatófejek esetében a csomagoláson és magán a kellékanyagon található dátum megegyezik, amely egyaránt a garanciális időszak végét (end of warranty) mutatja.
- Lézernyomtatók festékkazettái esetén a kellékanyag garanciális, amennyiben a tárolás és üzemeltetés körülményei megfeleltek a csomagolásban található terméktájékoztatóban leírtaknak, és a festékkazettában még az eredeti festékpor található, valamint a kazetta festéktartalma nem mutatja az "alacsony szint" jelzést.
- A vásárlás dátuma egyik esetben sem játszik szerepet.
2.3 A nyomtatókhoz csomagolt kellékanyagok garanciája:
3) A szervizigazolás:
4) A hibás kellékanyag cseréje: